La Tercera Xeneración de Posguerra fue la de los Discípulos de les xeneraciones anteriores, xente que tovía tuvo la posibilidá de conocer cantando a dalgún clásicu como Cuchichi o Juanín de Mieres y de ver a los miembros de les dos xeneraciones anteriores cantando con ellos sobre los escenarios. Siguieron teniendo una gran personalidá a la hora de cantar y el so maxisteriu siguió reivindicándose polos cantadores que los sucedieron. Nótase nellos la enorme influencia de cantadores como Xuacu'l de Sama, La Busdonga, Miranda o Juanín de Mieres. A esta influencia conociósela baxu'l nome de "cantar por".
La Tercera Generación de Posguerra fue la de los Discípulos de las generaciones anteriores, gente que aún tuvo la posibilidad de conocer cantando a algún clásico como Cuchichi o Juanín de Mieres y de ver a los miembros de las generaciones anteriores cantando con ellos sobre los escenarios. Siguieron teniendo una gran personalidad a la hora de cantar y su magisterio siguió reivindicándose porlos cantadores que los sucedieron. Se siente en ellos la enorme influencia de cantadores como Xuacu'l de Sama, La Busdonga, Miranda o Juanín de Mieres. A esta influencia se la conoció con el nombre de "cantar por".
La Tercera Generación de Posguerra fue la de los Discípulos de las generaciones anteriores, gente que aún tuvo la posibilidad de conocer cantando a algún clásico como Cuchichi o Juanín de Mieres y de ver a los miembros de las generaciones anteriores cantando con ellos sobre los escenarios. Siguieron teniendo una gran personalidad a la hora de cantar y su magisterio siguió reivindicándose porlos cantadores que los sucedieron. Se siente en ellos la enorme influencia de cantadores como Xuacu'l de Sama, La Busdonga, Miranda o Juanín de Mieres. A esta influencia se la conoció con el nombre de "cantar por".
1930
|
1933
|
1934
|
1935
|
1935
|
1935
|
1935
|
1935
|
1936
|
1938
|
1939
|
1939?
|
1943
|
Proudly powered by Weebly